התינוק פולט? – פתרון חדש בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית'

עפר גדנקן No Comments on התינוק פולט? – פתרון חדש בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית'

מטרנה, חברת מזון התינוקות המוביל בישראל, משיקה את 'מטרנה AR' להקלה על פליטות בקרב תינוקות בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית'. מדובר בבשורה משמעותית להורים מהמגזר החרדי המתמודדים עם תופעת הפליטות המרובות בקרב תינוקות, המאפשרת להם להתמודד עם התופעה הנפוצה.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פליטות מרובות הינה תופעה שכיחה בחודשי החיים הראשונים, והיא קשורה לחוסר הבשלות של מערכת העיכול. כמעט כל תינוק פולט מדי פעם וזה כשלעצמו אינו מצריך התייחסות מיוחדת. אבל כשהתינוק פולט בתכיפות, מספר פעמים ביום ולמשך 3 שבועות ויותר, הורים רבים מתחילים לדאוג האם הוא מקבל מספיק אוכל, האם זה מפריע לו והאם יש לכך השלכה על הגדילה וההתפתחות שלו.

מדובר בתופעה פיזיולוגית ושכיחה הנגרמת בשל חוסר בשלות תפקודי של הסוגר הממוקם בין הקיבה לוושט, המאפשר למזון הנוזלי שהתינוק אוכל לעלות חזרה במעלה הוושט אל הפה (ריפלוקס). כ-20% מהתינוקות מוגדרים כתינוקות פולטים, כאלה שפולטים למעלה מפעמיים ביום למשך 3 שבועות ברצף ואף יותר מכך, ועדיין גדלים ומתפתחים באופן תקין.

התופעה מגיעה לשיא בגיל 3 חודשים, ולרוב חולפת בין גיל חצי שנה עד שנה, כשהתינוק מסוגל להחזיק את עצמו באופן יציב וכבר אוכל מזונות מוצקים ולא רק חלב אם או תמ"ל. כל עוד התינוק בריא בדרך כלל, עולה במשקל באופן תקין ומתפתח כמו שצריך – זה לא מזיק או מסוכן. יחד עם זאת, לעיתים התופעה מלווה באי שקט ואי נוחות בעת ההאכלה ואף לאחריה, ובמקרים מסוימים, בשל חומציות בושט, עלולה להתפתח דלקת בושט שביטוייה, מלבד פליטות מרובות, יכולים להיות חוסר שקט, בכי בעת הארוחה, הקשתה של הגב לאחור, חוסר עליה במשקל ועוד. לכן, במקרה והתינוק שלכם פולט הרבה מומלץ לגשת להתייעץ עם רופא/ת ילדים ולהבין האם יש צורך בשינוי התנהגותי או תזונתי על מנת להקל עליו.

בימים אלו, השיקה מטרנה את 'מטרנה AR' תמ"ל ייעודי המתאים לתינוקות עם פליטות מרובות, בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית', שפותח במיוחד עבור תינוקות פולטים.

'מטרנה AR' הינה תרכובת מזון לתינוקות ייעודית שפותחה במיוחד על מנת לספק לתינוק את כל צרכיו התזונתיים ולהפחית את תופעת הפליטות וזאת בשל כך שהיא מכילה עמילן להסמכת הפורמולה. מטרנה AR היא היחידה מסוגה המועשרת בפרוביוטיקה מסוג B.Lactis ומכילה שמן בטאפלמיטט התורם לעיכול קל. מטרנה AR בכשרות בד"ץ העדה החרדית קיימת בשני גדלים, 700 גר' ו-400 גר', הזמינים ברשתות השיווק הנבחרות. ניתן להשיג את מטרנה AR 400 גר' במרשם רופא מכל קופות החולים.

מטרנה, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים ומהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל, מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.



0 תגובות